|
|
امروز: يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۰
»
کد خبر: ۱۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳
"سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه و "جان کری" وزیر امور خارجه آمریکا امروز، شنبه در ژنو با یکدیگر ملاقات کردند. توجه این مذاکرات که بیش از 30 دقیقه بطول انجامید، پیرامون مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای ایران و مذاکرات کنونی در ژنو متمرکز بود.
وزرای امور خارجه روسیه و آمریکا که برای شرکت در مذاکرات هسته‌ای به ژنو سفر کرده‌اند، در دیداری دوجانبه روند اوضاع پیرامون مذاکرات کنونی پیرامون برنامه هسته‌ای ایران را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری «نووستی»، "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه و "جان کری" وزیر امور خارجه آمریکا امروز، شنبه در ژنو با یکدیگر ملاقات کردند. توجه این مذاکرات که بیش از 30 دقیقه بطول انجامید، پیرامون مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای ایران و مذاکرات کنونی در ژنو متمرکز بود.

در پایان این مذاکرات جان کری از حضور همتای روسی خود در این دور از مذاکرات قدردانی کرد.

لاوروف شب گذشته برای پیوستن به مذاکرات ایران و گروه 1+5 که در ژنو در حال برگزاری است، به سوئیس سفر کرد. این مذاکرات امروز، شنبه در سطح وزرای خارجه ادامه خواهد یافت.

وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد که برای نخستین بار طی چند سال اخیر اکنون این امکان کاملا واقعی است که گروه «1+5» و ایران بتوانند در خصوص مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای ایران به توافق دست یابند.
منبع: فارس
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین