|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت با همه توان خود تلاش می کند اوضاع داخلی و خارجی را سامان دهد و در این راستا نیز از نظرات مراجع عظام برخوردار شود.
علی ربیعی در دیدار با مراجع تقلید در قم افزود: دولت اعتماد عمیقی به حوزه دین داشته و رییس جمهور نیز تاکید دارد که همه وزیران از محضر مراجع بهره مند شده و رابطه میان آنان و حوزه ها حفظ شود.

وی با انتقاد از وضعیت تخصیص یارانه درمان در دولت گذشته افزود: متاسفانه هدفمندی یارانه ها غلط اجرا شد و اعطای مستقیم پول به مردم اشتباه بود. اگر بخشی از هدفمندی که باید به سمت درمان می رفت به صورت دقیق هدایت می شد بسیاری از مردم در وضعیت درمان فقیرتر نمی شدند.

ربیعی گفت: سیاست غلط هدفمندی یارانه ها به تولید منجر نشد و این در حالی است که باید یارانه ها را به سمت رفاه مردم ببریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین به وضعیت نظام بیمه ای کشور اشاره کرد و افزود: شورای عالی بیمه را که به نوعی تعطیل شده بود فعال کرده ایم و حضور افرادی دین دار و متخصص در این شورا موجب تحولات بیمه ای شده است.

وی تاکید کرد: باید اعتبار دفترچه های بیمه مردم بیشتر شود و رییس جمهور اخیرا گزارشی در مورد بیمه های درمانی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طلب کرده است تا مشکلات بیمه را بررسی و برای همیشه حل کنیم.

ربیعی در ادامه ابراز داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ترکیب سه وزارتخانه بوده و مرتبط با طبقات پایین اجتماعی است لذا کار ما بسیار دشوار است.

وی همچنین اصلاح رفتار مردم و رفع آسیب های اجتماعی را بخشی از وظایف وزارت خانه متبوع خود عنوان کرد.

او خاطرنشان کرد: در حوزه مذاکرات خارجی با حفظ عزت مردم فعالیت های خوبی در حال انجام است و نتایج مذاکرات به نفع ملت ایران پیش رود. این در حالی است که دولت از نظر تفکر ، یک دست بودن و تدبیر و دین داری دولتی قوی است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین