|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۴
کد خبر: ۱۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۷
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت به کار کارشناسی عقیده دارد و حتی صداهای مخالفان را هم می‌شنود و به دنبال این هستیم که به عقب بازنگردیم.
علی ربیعی امشب در دیدار با آیت‌الله موسوی اردبیلی با اشاره به ادغام سه وزارتخانه برای تشکیل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: اقشار ضعیف جامعه بیشتر زیر پوشش خدماتی هستند که این وزارتخانه ارائه می‌کند.

وی افزود: مسائل بیمه‌ای حوزه درمان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مربوط می‌شود و دولت درصدد پرداخت بدهی‌های خود به صندوق‌های تامین اجتماعی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حوزه اشتغال به عنوان دیگر عرصه مورد توجه این وزارتخانه عنوان داشت: آمار رسمی بیکاران در حال حاضر کمتر از میزانی است که کارشناسان آن را تخمین می‌زنند.

وی ادامه داد: در میان بیکاران افراد فارغ‌التحصیل هم وجود دارند؛ طی هشت سال گذشته مسیر ورودی دانشگاه‌ها به اتوبان تبدیل شدند و تعداد زیادی از فارغ‌التحصیلان بیکار وجود دارند که مشاغل پایین را هم نمی‌پذیرند.

ربیعی خاطرنشان کرد: در بخش تعاون نیز انعطاف زیادی را شاهد نبوده‌ایم؛ بخش دیگر برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه بهزیستی است و قرار است دولت طرح‌های بیشتر و بهتری در این زمینه ارائه کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در سال‌های اخیر کار کارشناسی تعطیل شده بود گفت: اکنون دولت وارد این حیطه شده و به کار کارشناسی عقیده دارد و حتی صداهای مخالفان را هم می‌شنود و به دنبال این هستیم که به عقب بازنگردیم.

وی افزود: دولت جدید امید را در کشور به وجود آورده و این جنبه باید بیشتر گفته شود زیرا اتفاقات خوبی در این عرصه رخ داده است.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
0
0
متاسفانه به صدای مخالفان و معاندان داخلی بیشتر توجه میکند تا صدای طرفداران و موافقان ... نمونه اش عقب نشینی ها در مجلس که افراطیون خواسته هاشون رو غالب میکنن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین