|
|
امروز: شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰
»
کد خبر: ۱۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱
وزیر کشور به منظور پاسخگویی به سوال نماینده‌ قصر شیرین و سرپل ذهاب مهمان جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رحمانی فضلی در پاسخ به سوال نماینده سرپل ذهاب درباره مشکلات به وجود آمده برای جمع کثیری از رانندگان ایرانی در منطقه پرویزخان گفت: مشکلات ورودی و خروجی کشور به ویژه در منطقه پرویزخان ناشی از عوامل مختلفی است و طولانی شدن رفت و آمدها و فرآیند ترخیص کالا یکی از مشکلات این منطقه است و برای حل آن نیازمند تصمیم‌گیری و اعمال و اجرای قوانین جدیدی هستیم، چرا که منطقه پرویزخان و مرز آن به تازگی احداث شده و فاقد زیرساخت‌های مناسب است.

نقوی‌حسینی ادامه داد: نماینده مردم قصرشیرین سوال دیگری را در ارتباط با جایگاه کمیسیون مبارزه با کالا و ارز و ضرورت عمل به مصوبات کمیسیون مذکور در جلسه مسوولین قصرشیرین ، علت عدم رعایت مفاد صورت جلسه کمیسیون فوق‌الذکر توسط نیروهای انتظامی شهرستان قصرشیرین از وزیر کشور مطرح کرد و وزیر نیز پاسخ‌هایی را در این رابطه ارائه کرد.

وی خاطر نشان کرد: در نهایت نماینده سوال کننده یعنی فتح‌الله حسینی از پاسخ‌های وزیر کشور قانع نشد و مقرر شد طبق آیین‌نامه در صورت نیاز وزیر کشور به صحن علنی دعوت شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین