»
کد خبر: ۱۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
بعد از گذشت 10 روز از موعدی که قرار بود استاندار جدید اردبیل با حضور وزیر کشور معرفی شود، این آیین روز دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.
بعد از لغو آیین معارفه استاندار جدید اردبیل در روز شنبه هفته گذشته به دلیل شرایط نامناسب جوی، این مراسم دوشنبه هفته جاری با حضور وزیر کشور برگزار شده و به طور رسمی مجید خدابخش به عنوان استاندار جدید اردبیل معرفی می‌شود.

با مساعد شدن شرایط جوی هشتمین استاندار اردبیل دوشنبه این هفته معرفی می‌شود تا برخی بلاتکلیفی‌ها و سردرگمی‌ها در مدیریت ارشد استان برطرف شده و به صورت رسمی استاندار جدید فعالیت خود را آغاز کند.

مجید خدابخش هشتمین استاندار اردبیل که دو هفته پیش به درخواست وزیر کشور و تأیید هیئت دولت به سمت استانداری اردبیل انتخاب شد، قرار بود شنبه هفته گذشته به عنوان استاندار اردبیل معارفه شود که به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و ننشستن هواپیمای رحمانی فضلی به تعویق افتاد و با گذشت 10 روز و به دلیل ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) قرار است مراسم معارفه استاندار جدید اردبیل دوشنبه این هفته 27 آبان ماه در مجتمع فرهنگی،‌ هنری فدک اردبیل برگزار شود تا مجید خدابخش به صورت رسمی جانشین اکبر نیکزاد استاندار دولت دهم شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین