|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶
اعضای شورای مرکزی انجمن روزنامه نگاران زن ایران (رزا) با معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهور بر نقش موثر رسانه‌ها در ارتقاء جایگاه و توانمندی زنان تاکید و تصریح کرد: روزنامه نگاری زنان در طول دو دهه گذشته از رشد چشمگیری در کشور و در جهان برخوردار شده است و توجه به رشد و توسعه آنها از محورهای مهم و مورد توجه این حوزه است.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت ارتقاء جایگاه و موقعیت زنان روزنامه نگار در رسانه‌ها خواستار توسعه فعالیت انجمن‌های صنفی مشابه شد و اعلام کرد: ارائه طرح‌های توانمندسازی روزنامه نگاران زن با توجه به اینکه زنان، موضوع رسانه و فعال آن حوزه هستند فرصتی مناسب برای کاهش فاصله آنها با دیگر فعالان در عرصه رسانه است.

مولاوردی یادآور شد: انجمن روزنامه نگاران زن (رزا) می تواند فرصت مناسبی برای فعالیت روزنامه نگاران جوان زن فراهم آورد.

اعضای این انجمن نیز با طرح مسائل و مشکلات روزنامه نگاران و ضرورت توانمندسازی و حمایت حقوقی از فعالیت آنها خواستار برگزاری نشست‌های دوره‌ای معاون رییس جمهور با روزنامه نگاران و خبرنگاران زن در جهت توسعه فعالیت‌های آنان شدند.

در ادامه این جلسه اعضای شورای مرکزی و تعدادی از فعالان حوزه رسانه مباحث حوزه زنان و ضرورت رفع مشکلات آنها را مورد بحث قرار داده و مقرر شد پیشنهادات جهت همکاری‌های آتی به صورت مکتوب در اختیار این معاونت قرار گیرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین