|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
»
کد خبر: ۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵
محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور، حکم شهین‌دخت مولاوردی معاون رییس جمهور برای معاونت رییس جمهور در امور زنان را به وی اعطا کرد.
محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور، حکم شهین‌دخت مولاوردی معاون رییس جمهور برای معاونت رییس جمهور در امور زنان را به وی اعطا کرد.

در مراسم تودیع مریم مجتهدزاده و معارفه شهین‌دخت مولاوردی به عنوان معاون جدید رییس جمهور در امور زنان محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور حکم دکتر حسن روحانی برای شهین‌دخت مولاوردی به عنوان معاون رییس جمهور در امور زنان را قرائت کرد و به وی این حکم را تحویل داد.

در این مراسم حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهور، حمیده مروج همسر دکتر عارف و همچنین همسر مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد خمینی نیز در کنار رییس دفتر رییس جمهور حضور داشتند.

همچنین در این مراسم از زحمات مریم مجتهدزاده معاون رییس جمهور در امومر زنان در دولت دهم نیز با اهدای تابلو فرش و یک جلد قرآن کریم تقدیر و تشکر شد.

در این مراسم مریم مجتهدزاده در ابتدا به انجام فعالیت‌های انجام شده در این معاونت پرداخت و سپس محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور سخنرانی کرد و در خاتمه شهین‌دخت ملاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان به ایراد سخنرانی پرداخت.

در این مراسم تعداد زیادی از فعالان و گروه‌های مختلف زنان حضور دارند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
0
0
امیدوارم به زودی جلسه تودیع رییس فعلی دانشگاه شاهد را داشته باشیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین