|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۵
کد خبر: ۱۱۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
سیزدهم تیرماه هیأت دولت به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌ جمهوری با پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان لایحه تشکیل سازمان نظام تخصصی ورزش کشور را با هدف ساماندهی و انتظام امور ورزش و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی، موافقت کرد.
سیصد عضو هیات علمی دانشگاه‌های کشور از رییس جمهوری تشکر کردند.

سیصد عضو هیات علمی دانشگاه های کشور از دکتر حسن روحانی رییس جمهوری به خاطر تصویب لایحه‌ی تشکیل سازمان نظام تخصصی ورزش کشور تقدیر کردند.

 متن پیام به شرح ذیل است:

 جناب آقای دکترروحانی

ریاست محترم  جمهوری اسلامی ایران

بدین‌وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از تصویب لایحه تشکیل سازمان نظام تخصصی ورزش کشور اعلام می داریم. بی تردید تلاش مجدانه و اقدام مدبرانه دولت محترم و وزارت ورزش و جوانان، برای جامعه ورزش کشور امیدبخش بود و إن شاالله ورزش کشور را در مسیر توسعه و تعالی هر چه بیشتر قرار خواهد داد.

سیزدهم تیرماه هیأت دولت  به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌ جمهوری با پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان  لایحه تشکیل سازمان نظام تخصصی ورزش کشور را  با هدف ساماندهی و انتظام امور ورزش و   ارتقای کیفیت خدمات آموزشی، موافقت کرد.

این سازمان در راستای تحقق اهداف دولت در بخش ورزش کشور و برون‌سپاری وظایف غیرحاکمیتی، تأمین مشارکت سازمان یافته متخصصین علوم ورزشی در انتظام امور حرفه‌ای صاحبان مشاغل ورزشی، ارتقاء و تضمین کیفیت خدمات تخصصی و حرفه‌ای و صیانت از حقوق شهروندان متقاضی خدمات و فعالیت‌های ورزشی با شخصیت حقوقی مستقل، غیردولتی و دارای استقلال مالی به تصویب رسید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین