|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
»
یخ 8 ساله استانداری و شهرداری آب شد؛
کد خبر: ۱۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱
استاندار تهران با بیان اینکه تذکر مقام معظم رهبری به زمین خواران به گذشته های دور باز می گردد گفت:با همکاری معاونت عمرانی و فرمانداری جلوی اقدامات گرفته شده است.
سید حسین هاشمی استاندار تهران در حاشیه نشست  تعامل بین استانداری و شهرداری گفت: خوشحال هستیم که بعد از 8 سال روابط سرد بین شهرداری و استانداری به پایان رسید و این تعامل بدون شک برای مردم مفید است.

وی افزود: ایجاد کمیته برای اداره حریم های شهری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شورای شهر یک ضلع دیگر بین شهرداری و استانداری است گفت: حمل و نقل یکی از مشکلاتی است که در آینده با همکاری استانداری و شهرداری پیشگیری می شود و به  ترتیب به  مشکلات مترو و حمل و نقل های عمومی رسیدگی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال  که دفتر مقام معظم رهبری درباره زمین خواری به استانداری تذکر داده اند تصریح کرد: این بی قانونی در استانداری جدید نیست و این به گذشته های دور بر می گردد اما دستور توقف فعالیت در این نقطه داده شده است  و ان محل باید تحت مهندسی جدید قرار گیرد و هر چه سریعتر اقدامات در مورد زمین خواری به دفتر مقام معظم رهبری ارسال خواهد شد

استاندار تهران گفت: یکسری از فرماندارها برای استان ها جا به جا و تعدادی دیگر منصوب می شوند که تا آخر هفته این اقدامات انجام خواهد شد.

هاشمی درباره انتقال پایتخت گفت: اگر ما بخواهیم در زمینه انتقال پایتخت اقدامی بکنیم باید اقدامات صورت قانونی و زیر نظر دولت صورت گیرد.

هاشمی در خصوص راه اندازی مترو در اسلامشهر گفت: کارهایی در دست انجام است  که امیدواریم توسعه مترو به عنوان حمل و نقل  عمومی باعث کاهش آلودگی هوا شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین