|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان جزو اولین افرادی بود که به محمود گودرزی تبریک گفت و برای او در وزارت ورزش و امور جوانان آرزوی موفقیت کرد.
امروز صبح و در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، دکتر محمود گودرزی توانست با 199 رای موافق،‌ 44 رای مخالف و 24 رای ممتنع از مجموع 267 نماینده حاضر در مجلس برای وزارت ورزش و جوانان رای اعتماد بگیرد. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال پس از رای اعتماد مجلس به گودرزی در پیامی به وزیر جدید ورزش و جوانان انتخابش را تبریک گفت.


در متن این پیام آمده است: بدین وسیله به نمایندگی از جامعه فوتبال کشور، تدبیر انتخاب جنابعالی با آرای نمایندگان منتخب ملت به عنوان وزیر ورزش و جوانان که باعث امید در جامعه ورزش شده است را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم. انتخاب مسرت بخش شما در منصب مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، بشارت دهنده محیطی سرشار از شور و نشاط و همچنین نوید بخش پویایی ورزش کشور در عرصه‌های داخلی و بین المللی شده است.


بار دیگر فدراسیون فوتبال ایران انتصاب حضرت عالی به سمت وزارت ورزش و جوانان ایران را صمیمانه تبریک عرض می‌کند و اطمینان دارد که جنابعالی توان انجام این مسئولیت خطیر را دارید. دوام توفیقات و سلامت جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت دارم.


محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان نیز با ارسال پیامی به دکتر گودرزی رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به نامبرده را به عنوان رویداد مثبتی ارزیابی کرد که حرکت رو به جلوی ورزش کشور را با توجه به سوابق مدیریتی ممتاز مشارالیه سرعت مضاعفی خواهد بخشید.


در بخشی از این پیام آمده است: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را به حضرتعالی به عنوان رویداد مثبتی ارزیابی می کند که حرکت رو به جلوی ورزش کشور را با توجه به سوابق مدیریتی ممتاز جنابعالی در این حوزه سرعت مضاعفی خواهد بخشید. اشراف تمام جنابعالی به سطح اثرگذاری موفقیت‌های ملی و بین‌المللی ورزش ایران در حوزه‌های مختلف، اعتقاد به سلامت جسمی و روانی آحاد مردم ایران در قالب گسترش ورزش همگانی، استقلال فدراسیون‌های ورزشی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی، حمایت از باشگاه‌های خصوصی، ارتقای سطح علمی ورزش و ایجاد تعامل کاربردی بین نهادهای ورزشی کشور مانند وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مایه امیدواری جامعه ورزش ایران است و آن را در قالب مشارکت سازمان‌ها و گروه های مردم نهاد به عنوان یکی از اسباب کمرنگ کردن آسیب‌های اجتماعی و ارتقای شاخص امید به زندگی معرفی می‌کند.


این باشگاه انتخاب شما را به عنوان سکاندار وزارت ورزش و جوانان دولت یازدهم تبریک و شادباش عرض نموده و آمادگی همکاری همه جانبه خویش را با جنابعالی در اجرای برنامه‌های تدوین شده اعلام می‌کند. دسترسی حداکثری به اهداف تدوین شده در برنامه کاربردی ارائه شده به مجلس شورای اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال آرزو می‌نمایم.

منبع:سایت رسمی فدراسیون فوتبال
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین