|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد
کد خبر: ۱۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران، از رد رشوه‌ ۲۵۰۰ یورویی به همراه ۲۵۰۰ دلار و ۱ عدد کارت عابربانک حاوی مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال، ماموران انتظامی شهرک واوان در قبال چشم‌پوشی بر ۸۰ میلیون دلار خبر داد.
سرهنگ حسن ناگهانی "رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران" در این خصوص گفت: ماموران کلانتری 12 شهرک واوان شهرستان اسلامشهر، حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پرشیا سفیدرنگ مشکوک شده و سعی به متوقف کردن آن داشتند که در نهایت خودرو به همراه فردی  بنام " شاپور- ر" دستگیر و مقادیری اموال مسروقه از خودرو کشف می‌شود.

سرهنگ ناگهانی تصریح کرد: در بازرسی ماموران انتظامی از داخل خودرو، 80 میلیون دلار، 2 دستگاه لب تاپ، 100 گرم طلا، 4000 دینار عراقی و 2 چمدان لباس کشف شد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با انتقال متهم دستگیر شده به کلانتری و آغاز تحقیقات اولیه یکی از بستگان متهم بنام "بهنام – ن" با حضور در کلانتری، برای فرار از دست قانون، مبلغ 2500 یورو، 2500 دلار و 1 عدد کارت عابربانک با موجودی 180 میلیون ریال بعنوان رشوه به ماموران انتظامی این استان پیشنهاد که با عزت نفس و قانونمداری کارکنان انتظامی، مبالغ رشوه ضمیمه پرونده متهم و اقوام وی شد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین