|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
»
کد خبر: ۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر این که زمانی که شما در وزارت اطلاعات بودید عده‌ای از فتنه‌گران نامه‌یی را به شما نوشتند، آیا امکان دارد بگویید متن نامه چیست؟ خاطرنشان کرد: در حقیقت یادم نیست متن نامه چه بوده، اما اجمالا می‌گویم که نامه حاوی متن خوبی نبوده است.
محسنی‌اژه‌ای در ادامه نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که روز گذشته در جریان رای‌ اعتماد به وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور یکی از نماینده‌های مجلس اعلام کرد که یکی از این وزرای پیشنهادی در سال 89 برایش حکم جلب صادر شده و همچنین یکی از متهمان بیمه ایران به او 300 میلیون تومان رشوه داده است، آیا قوه قضائیه در این راستا پیگیری‌هایی انجام داده است یا خیر؟ گفت: پرونده بیمه ایران دارای متهمان زیادی است که پرونده تعدادی از این متهمان به دادگاه رفته و پرونده تعدادی دیگر هنوز در دادسراست.

وی ادامه داد: اگر اتهام احراز شود دادگاه به آن‌ها رسیدگی می‌کند و دادگاه رای را صادر کرد می‌گوییم فرد مجرم است یا این که نیست؛ لذا متهم اصلی پرونده بیمه ایران مطالبی را ادعا کرده اما این که ثابت می‌شود یا خیر در حال تحقیقات هستیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین