اذعان یک مقام ارتش آمریکا به توان سایبری ایران
کد خبر: ۹۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
فرماندهی سایبری ارتش آمریکا اذعان کرد ایران ظرفیتهایش را در زمینهی سایبری افزایش داده است.
فرماندهی سایبری ارتش آمریکا اذعان کرد ایران ظرفیتهایش را در زمینهی سایبری افزایش داده است.به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، مایکل راجرز، فرمانده سایبری ارتش آمریکا در گفتوگو با اعضای کمیته خدمات مسلحانه مجلس سنای این کشور گفت که روسیه و چین بزگترین تهدیدات علیه امنیت سایبری آمریکا هستند.
وی با اذعان به پیشرفت ایران در زمینه سایبری گفت: هر چند در مقایسه با این سه کشور (روسیه، چین و ایران) آمریکا از قدرتهای نظامی بیشتری برخوردار است، اما فاصلهها در زمینه توان سایبری کمتر شده است.
دریادار مایکل راجرز در ادامه سخنان خود از حصول پیشرفت در روند تشکیل گروههایی برای ماموریتهای سایبری خبر داد و گفت که آمریکا تا سپتامبر 2018، 132 گروه خواهد داشت که به طور کامل عملیاتی شدهاند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: تدبیروامید ، روحانی
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین