گاردین، ايران را مقصر اصلي باخت سنگين منچستریونایتد دانست
کد خبر: ۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
سفر به ایران یکی از دلایل باخت منچستر یونایتد به وست برومویچ بود.
به نوشته این سایت، منچستری ها برای این باختشان بهانه محکمه پسندی داشتند.
آنها چند روز بعد از این بازی، باید در یک دیدار نمایشی در ایران بازی می کردند و به توصیه دولت انگلیس، قبل از رفتن به ایران، واکسن وبا زده بودند تا این موضوع عملکرد آنها را تحت تاثیر قرار دهد و آنها نتوانند بازی خوبی ارائه دهند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین