|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۳:۲۱

۱۶ تا ۱۸ دی در جزیره کیش برگزار می‌شود؛ سومین دوره نمایشگاه پتروکم با هدف حمایت از توسعه ساخت داخل

کد خبر: ۳۸۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۴ - ۱۰:۳۹
۱۶ تا ۱۸ دی در جزیره کیش برگزار می‌شود؛
سومین دوره نمایشگاه پتروکم با هدف حمایت از توسعه ساخت داخل
سومین دوره نمایشگاه پتروکم با هدف حمایت از توسعه ساخت داخل و شرکت‌های فناور، ۱۶ تا ۱۸ دی در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود.

بعد از تجربه برگزاری ۲ دوره نمایشگاه پتروکم در سال‌های گذشته، سومین دوره این نمایشگاه نیز به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و با حضور شرکت‌های پتروشیمی داخلی و تولیدکنندگان و صنعت‌گران صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان و فناور فعال در این صنعت برپا خواهد شد.

همچنین به مانند سال گذشته در حاشیه این نمایشگاه، نشست‌های تخصصی با هدف ایجاد ارتباط مستقیم میان صنعتگران و شرکت‌های پتروشیمی، ارائه نیازهای شرکت‌های پتروشیمی و بررسی تازه‌های این صنعت نیز برگزار خواهد شد

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین