ادعای رئیس سیا: ایران در حال انباشت اورانیوم در سطوح نزدیک به ساخت سلاح هستهای است
کد خبر: ۳۸۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶

انبیسی به نقل از ویلیام برنز، رئیس سیا نوشت که ایران به تولید بمب هستهای بسیار نزدیکتر شده است.به نقل از این رسانه، برنز گفت: ایران ممکن است تنها به یک هفته زمان برای تولید یک بمب هستهای نیاز داشته باشد و خطرات در حال افزایش است.
او در عین حال تصریح کرد: ما امروز هیچ مدرکی دال بر اینکه ایران تصمیمی برای ساخت بمب هستهای گرفته باشد، نمیبینیم.
برنز گفت: با وجود اینکه ایران و اسرائیل خواهان درگیری تمامعیار نیستند، با خطر تشدید اوضاع در خاورمیانه روبرو هستیم.
مدیر سیا ادامه داد: ایران در حال انباشت اورانیوم در سطوح نزدیک به ساخت سلاح هستهای است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین