|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۳:۵۴

یکی از مسئولان سابق قرارگاه خاتم‌الانبیا، مدیرعامل مترو شد

کد خبر: ۳۸۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹

با حکم علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران نعمت‌الله فرزان‌پور به عنوان سرپرست شرکت‌مترو تهران معرفی شد.

فرزان‌پور سابقه کاری در قرارگاه خاتم‌الانبیا داشته است.

منبع:مهر

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین