|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۲:۳۲

مشاور رئیس سازمان حفظ نباتات: کشمش صادراتی ایران از یک کشور‌ اروپایی برگشت خورده؛ استرالیا هم سبزیجات صادر شده از ایران را به دلیل «باقی مانده سموم» امحا کرده

کد خبر: ۳۷۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

ایرج ملکی، مشاور رئیس سازمان حفظ نباتات ایران می‌گوید کشمش صادراتی ایران از یکی از کشورهای اروپایی برگشت خورده و استرالیا هم سبزیجات صادر شده از ایران را به دلیل «باقی مانده سموم» امحا کرده است. وی افزود:  چرا باید کاری کنیم که محصولات ما در کشورهای دیگر امحا شود؟
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین