|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۴:۵۴

سخنگوی دولت: عرضه ارز بیشتر از تقاضاست بنابراین افزایش قیمت ارز دلیل اقتصادی ندارد

کد خبر: ۳۷۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

ایسنا: سخنگوی دولت گفت: عرضه ارز بیشتر از تقاضاست بنابراین افزایش قیمت ارز دلیل اقتصادی ندارد.

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت ارزی کشور، گفت: عرضه ارز از سوی بانک مرکزی بیشتر از تقاضاست و افزایش قیمت ارز دلیل اقتصادی ندارد. تراز‌های ارزی مثبت و درآمد‌های ارزی در دسترس و قابل قبول است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین