واکنش ضرغامی به تبلیغ گردشگری مسی در عربستان: مسی چند میلیون برای اسم خود میگیرد / ما در ایران آه نداریم با ناله سودا کنیم
کد خبر: ۳۷۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸

ایسنا: وزیر میراث فرهنگی پس از جلسه هیات دولت گفت: میگویند چرا شما مثل تبلیغات مسی انجام نمیدهید؟ مسی چند میلیون برای اسم خود میگیرد، ما در ایران آه نداریم با ناله سودا کنیم.وی افزود: شنیدم صادق بوقی یک ویدیو درست کرده و مردم را دعوت کرده به غرفه گیلان بیایند؛ حتما تاثیراتش از او در استان گیلان بیشتر است؛ ما جلوی او را نمیگیریم و تشکر هم میکنیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین