وزیر کار: تصمیمی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس گرفته نشده است
کد خبر: ۳۷۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

فارس: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به واگذاری سرخابیهای تهان واکنش نشان داد.سید صولت مرتضوی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، در خصوص اینکه گفته میشود مالکیت باشگاه پرسپولیس به شستا و باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار میشود، اظهار داشت: هنوز تصمیم خاصی گرفته نشده است. اگر تصمیمی گرفته شود اطلاع میدهیم.
وزیر کار درمورد اینکه با این حساب از این موضوع اطلاع دارد، گفت: تاکنون تصمیمی اتخاذ نشده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین