وزیر دفاع آمریکا: حمله به نیروهای آمریکایی را تحمل نخواهیم کرد / تمامی اقدامات لازم برای حفاظت از نیروهایمان را انجام میدهیم
کد خبر: ۳۷۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲
جو بایدن، رئیسجمهور آمریکا در بیانیهای که روز یکشنبه منتشر کرده، مدعی شد این حمله پهپادی «بسیار دردناک و غمگین» که شب گذشته و به پایگاه نظامیان آمریکایی در شمال شرق اردن و نزدیکی سوریه صورت گرفته، توسط نیروهای تحت حمایت ایران صورت گرفته است.

ایسنا: لوید آستین در پی حمله پهپادی به نیروهای نظامی آمریکا وعده داد تا «تمامی اقدامات لازم» برای حفاظت از نیروهایش را اتخاذ کند.در پی حمله پهپادی روز گذشته به مقر نظامیان آمریکا در مرز سوریه و اردن که به کشته شدن سه نفر و زخمی شدن ۲۵ نفر دیگر منجر شد، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا امروز دوشنبه گفت: من خشم و ناراحتی خود را نسبت به مرگ سربازان دلیر آمریکایی که در اردن و کسانی که زخمی شدهاند، ابراز میکنم.
وی ادامه داد: من و رئیسجمهور حمله به نیروهای آمریکایی را تحمل نخواهیم کرد و تمامی اقدامات لازم برای حفاظت از آمریکا و نیروهایمان را انجام خواهیم داد.
جو بایدن، رئیسجمهور آمریکا در بیانیهای که روز یکشنبه منتشر کرده، مدعی شد این حمله پهپادی «بسیار دردناک و غمگین» که شب گذشته و به پایگاه نظامیان آمریکایی در شمال شرق اردن و نزدیکی سوریه صورت گرفته، توسط نیروهای تحت حمایت ایران صورت گرفته است.
وی همچنین ادعا کرد مسئولان این حمله را «در زمان و به شیوهای مناسب پاسخگو خواهد کرد».
از زمان آغاز جنگ جدید غزه، این نخستین مورد از کشته شدن نظامیان آمریکایی در منطقه است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین