عباس عبدی: بودجه صدا و سیما ۵۸٪ افزایش یافته؛ ۳ برابر افزایش حقوق کارمندان / هر چه خواستند از جیب ملت تامین شد، دیگر نیازی به جلب نظر مردم نیست
کد خبر: ۳۷۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

عباس عبدی طی توئیتی از افزایش ۵۸ درصدی بودجه صدا و سیما توسط مجلس انتقاد کرد و نوشت: هنگامی که هر چه خواستید از جیب ملت تامین شود، دیگر نیازی به خلاقیت و مدیریت و جلب نظر مردم نیست.وی در این باره نوشت: بودجه صدا و سیما ۵۸٪ افزایش یافته. یعنی ۳ برابر افزایش ۲۰٪ حقوق کارمندان.
اتفاقا مشکل صدا و سیما همین بودجههای کلان است که برای به دست آوردنش باید امتیاز داد. هنگامی که هر چه خواستید از جیب ملت تامین شود، دیگر نیازی به خلاقیت و مدیریت و جلب نظر مردم نیست.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین