|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۲:۵۱

تصویر آخرین اخطار شهرداری تهران به بیمارستان گاندی

کد خبر: ۳۷۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

همشهری آنلاین: تصویر آخرین اخطار شهرداری تهران به بیمارستان‌گاندی در آبان ۱۴۰۲ درمورد ناایمن بودن ساختمان منتشر شده است.


ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران پیش از این گفته بود: تاکنون ۵ مرتبه به بیمارستان گاندی اخطار ناایمن بودن ساختمان داده شده، اما ترتیب اثر نداده‌اند.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین