|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۱۵

سخنگوی اتش‌نشانی: تاکنون ۵ مرتبه به بیمارستان گاندی اخطار ناایمن بودن داده شده‌بود

کد خبر: ۳۷۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: آبان ماه سال جاری آخرین باری بود که به این بیمارستان در جلسه کمیته ایمنی منطقه هشدار و اخطار دادیم و قول رفع ایرادات را داده بودند، اما ترتیب اثر نداده اند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین