|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۰:۴۳

ضرغامی: اگر دو نفر در حاکمیت پای کار فردوسی‌پور ایستاده باشند، من یکی از آن‌ها هستم

کد خبر: ۳۷۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اگر در حاکمیت ۲ نفر باشند که پای فردوسی پور و خدماتش ایستاده باشند حتما ضرغامی یکی از آنهاست.

پورمحمدی رئیس سابق شبکه سه سیما که از مدیران شناخته‌شده سازمان محسوب می‌شود در گفت‌وگو با اکبرنبوی در «قاف» حرف‌های مهمی درباره ماجرای مدیریت تلویزیون و عادل زد، او که به نزدیک‌ترین مدیر تلویزیون به عادل معروف است از اشتباهات تهیه‌کننده نود گفت و جعبه سیاه تلاش مدیران سابق سازمان مثل ضرغامی و سرافراز برای کنترل فردوسی‌پور را باز کرد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین