وزیر دفاع آمریکا برای اولینبار پس از بستری شدن در انظار عمومی ظاهر شد
کد خبر: ۳۷۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱
آستین از زمان مرخص شدن خود از بیمارستان در تاریخ ۱۵ ژانویه، از منزل به کار خود ادامه داده است.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز سهشنبه برای اولین بار پس از بستری شدن در بیمارستان، در انظار عمومی ظاهر شد و در نشست مجازی «گروه دفاعی اوکراین» سخنرانی کرد.به گزارش ایسنا، آستین در این نشست بر حمایت واشنگتن از اوکراین تاکید کرده و از متحدان آمریکا برای ارائه کمکهای امنیتی به کییف تشکر کرد.
وی گفت: اگر ما خودمان را ببازیم و نتوانیم جلوی مهاجمان بعدی را بگیریم، تنها با خونریزی و آشوب بیشتر مواجه خواهیم شد.
وی ادامه داد: به خاطر همین مسائل، وجود اوکراینی امن و مستقل برای امنیت جهانی ضروری است. ما نباید از حمایت خود از اوکراین دست بکشیم.
آستین از زمان مرخص شدن خود از بیمارستان در تاریخ ۱۵ ژانویه، از منزل به کار خود ادامه داده است.
دکتر آستین گفته است که انتظار دارد وی به طور کامل بهبود پیدا کند. او مدتی بدون اطلاع مقامات کاخ سفید برای درمان سرطان پروستات در بیمارستان بستری بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین