|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۱۹

قالیباف: به رییسی گفتم اینترنت برای مردم کالای اساسی است؛ تغییر نکردن قیمتش باید یک مدت دیگر هم ادامه پیدا می‌کرد

کد خبر: ۳۷۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: درباره اینترنت هم به رئیس جمهور گفتم که امروز اینترنت همچون کالای اساسی برای مردم است. زمان زیادی بود که قیمت آن تغییر نکرده بود و یک مدت دیگر هم ادامه پیدا می‌کرد.


ایسنا: محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس در پاسخ به تذکر دهمرده در انتقاد از گرانی‌ها و افزایش قیمت تعرفه اینترنت اظهار کرد: ما جلسات نظارتی در موضوعات مختلف را برگزار کردیم که آخرین نمونه آن در بحث دارو بود درباره سایر موارد هم رسیدگی‌های نظارتی را دنبال می‌کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: درباره اینترنت هم به رئیس جمهور گفتم که امروز اینترنت همچون کالای اساسی برای مردم است. زمان زیادی بود که قیمت آن تغییر نکرده بود و یک مدت دیگر هم ادامه پیدا می‌کرد.

قالیباف تاکید کرد: نقش اینترنت برای مردم یک موضوع فانتزی نیست زندگی مردم با اینترنت سروکار دارد، حالا کمک می‌کنیم تا این مشکل حل شود.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین