استاندار تهران: ساعات کاری ادارات جهت مدیریت مصرف برق باید تغییر کند
کد خبر: ۳۷۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
استاندار تهران در بازدید از مرکز رصد و پایش برق تهران گفت: برای مدیریت مصرف برق تهران ساعتکاری ادارات پایتخت باید تغییر کند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین

