|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۱۵

استاندار تهران: ساعات کاری ادارات جهت مدیریت مصرف برق باید تغییر کند

کد خبر: ۳۷۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
استاندار تهران در بازدید از مرکز رصد و پایش برق تهران گفت: برای مدیریت مصرف برق تهران ساعت‌کاری ادارات پایتخت باید تغییر کند.
احتمال تغییر ساعات کار ادارات تهران برای مدیریت مصرف برق پایتخت وجود دارد.
 
استاندار تهران در بازدید از مرکز رصد و پایش برق تهران گفت: برای مدیریت مصرف برق تهران ساعت‌کاری ادارات پایتخت باید تغییر کند.
 
وی افزود: ادارات و دستگاه‌های دولتی بیشترین مصرف برق را در تهران دارند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین