سخنگوی وزارت خارجه درباره حملات موشکی اخیر ایران: پاسخی بود به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی / آنهایی که باید پیام را دریافت کنند، گمان میکنم پیام لازم را دریافت کردهاند
کد خبر: ۳۷۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
ناصر کنعانی در پاسخ به سؤال سی. بی. اس آمریکا درباره حملات اخیر ایران اظهار داشت: اقدام مشخص و روشنی بود از سوی ایران در چارچوب اقدام علیه منابع تهدیدکننده امنیت ملی و امنیت شهروندان ایران و نیز پاسخی بود به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در ارتباط با برخی فعالیتها و اقدامات ضد امنیتی علیه اهداف مرتبط با ایران. آنهایی که باید پیام را دریافت کنند گمان میکنم پیام لازم را دریافت کردهاند. اینکه ایران نسبت به امنیت ملی خود حساس است. امنیت ملی و امنیت شهروندان ایران خط قرمز است.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) دوم بهمن ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پرداخت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.ناصر کنعانی در پاسخ به سؤال سی. بی. اس آمریکا درباره حملات اخیر ایران اظهار داشت: اقدام مشخص و روشنی بود از سوی ایران در چارچوب اقدام علیه منابع تهدیدکننده امنیت ملی و امنیت شهروندان ایران و نیز پاسخی بود به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در ارتباط با برخی فعالیتها و اقدامات ضد امنیتی علیه اهداف مرتبط با ایران. آنهایی که باید پیام را دریافت کنند گمان میکنم پیام لازم را دریافت کردهاند. اینکه ایران نسبت به امنیت ملی خود حساس است. امنیت ملی و امنیت شهروندان ایران خط قرمز است.
وی گفت: در ارتباط با همسایگان بر روابط دوستانه و همکاریها و عمل به توافقات دوجانبه برای تامین امنیت مشترک تأکید دارد بر حاکمیت و تمامیت ارضی کشورهای همسایه تأکید دارد و در عین حال اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی در ضدیت با امنیت ملی ایران بی پاسخ نخواهد گذاشت
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین