سخنگوی وزارت خارجه درمورد واسطه گری عربستان بین آمریکا و ایران: این خبر را نمیتوانم تأیید کنم، ولی آمریکاییها مسیرهای مختلفی را برای ارسال پیام به ایران استفاده میکنند
کد خبر: ۳۷۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) دوم بهمن ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پرداخت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، کنعانی درباره خبر منتشر شده درباره اینکه عربستان واسطه تبادل پیام بین ایران و آمریکاست، با بیان اینکه اینکه آیا عربستان قرار است نقشی در ارتباط با مسائل بین ایران و آمریکا ایفا کند؟ گفت: لزوما این خبر را نمیتوانم تأیید کنم، ولی آمریکاییها مسیرهای مختلفی را برای ارسال پیام به ایران استفاده میکنند و از کانالهای مختلف پیامهایی را به ایران ارسال کردند. روابط ایران و عربستان خوب و رو به پیشرفت است و اهتمام جدی برای توسعه همکاریها وجود دارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین