وزیر خارجه آمریکا: پاره کردن برجام اشتباه بزرگی بود؛ اکنون در نقطه ای هستیم که نمی خواستیم باشیم
کد خبر: ۳۷۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
بلینکن که در اجلاس داووس در سوئیس شرکت کرده، گفت: من فکر میکنم که پاره کردن توافق هستهای ایران اشتباه بزرگی بود. وی اضافه کرد: ما برنامه هستهای ایران را محدود کرده بودیم. از زمانی که توافق پاره شد، از آن محدودیت، گریخت.

وزیر خارجۀ آمریکا: پایاندادن به توافق هستهای ایران اشتباه بزرگی بودبه گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، بلینکن که در اجلاس داووس در سوئیس شرکت کرده، گفت: من فکر میکنم که پاره کردن توافق هستهای ایران اشتباه بزرگی بود.
وی اضافه کرد: ما برنامه هستهای ایران را محدود کرده بودیم. از زمانی که توافق پاره شد، از آن محدودیت، گریخت.
وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: ما اکنون در جایی هستیم که نمیخواستیم در آن نقطه باشیم و این بدین خاطر است که توافق با ایران سر جایش نیست.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین