استقلال به دلیل رفتار تماشاگرانش جریمه شد
کد خبر: ۳۷۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
باتوجه گزارش مقامات رسمی و شکایت باشگاه تراکتور از تماشاگران تیم استقلال تهران مبنی بر توهین و فحاشی به یکی از بازیکنان تیم تراکتور در هفته دهم لیگ برتر و پرتاب اشیا و استفاده از لیزر، با در نظر گرفتن مواد 86 و 92 مقررات انضابطی، باشگاه استقلال تهران به مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فارس: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال را به دلیل رفتار تماشاگرانش در بازی با تراکتور جریمه کرد.باتوجه گزارش مقامات رسمی و شکایت باشگاه تراکتور از تماشاگران تیم استقلال تهران مبنی بر توهین و فحاشی به یکی از بازیکنان تیم تراکتور در هفته دهم لیگ برتر و پرتاب اشیا و استفاده از لیزر، با در نظر گرفتن مواد 86 و 92 مقررات انضابطی، باشگاه استقلال تهران به مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.
این رای ظرف مدت7 روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین