نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد تجاوز نظامی به یمن را محکوم کرد
کد خبر: ۳۷۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۹
نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در پیامی، ضمن محکومیت تجاوز نظامی آمریکا و انگلیس علیه یمن اعلام کرد: این جنگ بیدلیل، حاکمیت یمن، قوانین بینالمللی، منشور سازمان ملل و قطعنامههای شورای امنیت را نقض میکند و صلح و امنیت منطقه را به خطر میاندازد.
نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد تجاوز نظامی آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم کرد.به گزارش ایلنا، نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در پیامی، ضمن محکومیت تجاوز نظامی آمریکا و انگلیس علیه یمن اعلام کرد: این جنگ بیدلیل، حاکمیت یمن، قوانین بینالمللی، منشور سازمان ملل و قطعنامههای شورای امنیت را نقض میکند و صلح و امنیت منطقه را به خطر میاندازد.
نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد همچنین در واکنش به تصویب قطعنامهای علیه یمن در شورای امنیت، اعلام کرد: اقدامات غیرقانونی ایالات متحده و بریتانیا بر اساس قوانین بینالمللی یا قطعنامه ۲۷۲۲ شورای امنیت سازمان ملل فاقد مجوز است و مخالفت آنها با اصلاحات روسیه در قطعنامه حاکی از قصد از پیش برنامهریزی شده برای ارتکاب این تجاوز است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین