وزارت خارجه امریکا: در جریان سفر بلینکن به منطقه، به ایران پیام دادیم دنبال تشدید درگیری نیستیم
کد خبر: ۳۷۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۰
جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی گفت: «ما به دنبال درگیری با ایران نیستیم.» وی افزود: «ما می دانیم که ایران از حوثیها حمایت میکند. میدانیم که ایران موشکها و پهپادهایی که حوثیها برای حمله به کشتیها از آن استفاده کردهاند را در اختیارشان می گذارد و به صراحت اعلام کردهایم که ایران باید این حمایت را متوقف کند».

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در گفتگو با MSNBC گفت: ما در سفر بلینکن به منطقه، به ایران پیام دادیم که نمیخواهیم درگیری را تشدید کنیم.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ کاخ سفید نیز روز جمعه اعلام کرد که ایالات متحده علیرغم انجام حملاتی علیه یمن «با هدف توقف حملات حوثیها به کشتیها در دریای سرخ»، به دنبال درگیری با ایران نیست.
جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی گفت: «ما به دنبال درگیری با ایران نیستیم.» وی افزود: «ما می دانیم که ایران از حوثیها حمایت میکند. میدانیم که ایران موشکها و پهپادهایی که حوثیها برای حمله به کشتیها از آن استفاده کردهاند را در اختیارشان می گذارد و به صراحت اعلام کردهایم که ایران باید این حمایت را متوقف کند».
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین