سفیر اسبق فرانسه در امریکا و اسرائیل: اگر کشوری بخواهد «نشان دهد» که عمل میکند بدون اینکه واقعاً عمل کند؛ ممکن است از تحریم یا حملات هوایی محدود استفاده کند؛ جفتش بی فایده است
کد خبر: ۳۷۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

سفیر اسبق فرانسه در امریکا و اسرائیل در توئیتی در واکنش به حملات امریکا و انگلیس علیه یمن آن را بی فایده خواند.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ جرارد آراد نوشت: در روابط بینالملل، اگر کشوری بخواهد «نشان دهد» که عمل میکند بدون اینکه واقعاً عمل کند، زیرا نمیخواهد یا نمیتواند، ممکن است از تحریم یا حملات هوایی محدود استفاده کند. جفتش بی فایده هستند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین