حمله آمریکا و انگلیس به یمن / مقام آمریکایی: حمله ما علیه حوثیها به پایان رسید
کد خبر: ۳۷۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۵
به نوشته پولیتیکو، هلند، کانادا و استرالیا با پشتیبانی لجستیک در حملات مشترک بریتانیا و آمریکا علیه پایگاههای یمن مشارکت کردند.
یک مقام آمریکایی به «الجزیره» گفت: حملات نظامی علیه حوثیها همه اهداف خود را اصابت کرده و به پایان رسید و نیروهای آمریکایی و بریتانیایی حق پاسخ را برای خود محفوظ میدانند.

منابع «العربیه» بامداد جمعه 22 دی از آغاز عملیات نظامی آمریکا و بریتانیا علیه پایگاههای حوثیها در یمن خبر میدهند.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، همزمان المیادین از قول رسانه های اسرائیلی نوشت که انفجارهای قوی در شهر حدیده یمن رخ داده است.
خبرنگار المیادین در صنعا نیز اعلام کرد که صدای انفجار در صنعا، پایتخت یمن به صدا درآمد.
بعلاوه، کارلا باب خبرنگار صدای امریکا می گوید دو مقام امریکایی گفته اند که واشنگتن و لندن هم اکنون در حال حمله به مواضع حوثی ها هستند.
تکمیلی/
یک مسئول یمنی از حملات تلافیجویانه به مواضع و پایگاههای نظامی آمریکایی و بریتانیایی شد.
به نوشته پولیتیکو، هلند، کانادا و استرالیا با پشتیبانی لجستیک در حملات مشترک بریتانیا و آمریکا علیه پایگاههای یمن مشارکت کردند.
یک مقام آمریکایی به «الجزیره» گفت: حملات نظامی علیه حوثیها همه اهداف خود را اصابت کرده و به پایان رسید و نیروهای آمریکایی و بریتانیایی حق پاسخ را برای خود محفوظ میدانند.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین