وزیر بهداشت:۲۰ نفر از مجروحین انفجار تروریستی کرمان، بدحال هستند
کد خبر: ۳۷۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

وزیر بهداشت امشب در برنامه صف اول درباره مجرحان حادثه تروریستی کرمان گفت: ۲۰ نفر از آنها بدحال هستند.وی در این باره گفت: ۴۷ مجروح حادثه تروریستی کرمان در بیمارستان بستری هستند که ۲۰ نفر از آنها بدحال هستند و در بخش های مراقب های ویژه بستری هستند.
وزیر بهداشت افزود: ده نفر از این 20 نفر هم خیلی بدحال هستند و اینتوبه هستند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین