ویدیو/ حمله زاکانی به خبرنگار صداوسیما: نگاه غلطی در این سازمان حاکم است؛ واقعا متاسفم / تا الان در این باره سکوت کرده بودم
کد خبر: ۳۷۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
شهردار تهران با انتقاد شدید از از رویکرد صداوسیما گفت: این نحوه برخورد درست نیست؛ من تا الان سکوت کردم. در صدا و سیما نگاه غلطی حاکم است و واقعا متاسفم.
زاکانی گفت: نحوۀ برخورد صداوسیما با مسائل تهران درست نیست. صداوسیما هیچوقت به مسئولیتش در قبال شهر تهران عمل نکرده. یک نگاه غلطی حاکم است و این نحوۀ برخورد درست نیست.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
