مقام آمریکایی: اسرائیل عقبنشینی بزرگ از شمال غزه را آغاز کرده است
کد خبر: ۳۷۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۵
این مقام آمریکایی اضافه کرد: «اسرائیل به واشنگتن تصمیمش برای کاهش عملیات در مرحله بعدی در جنگ غزه را اعلام کرده است»

فارس: روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی گزارش داد که اسرائیل هزاران نفر از نیروهایش را تحت چارچوب عقبنشینی بزرگ، از شمال غزه خارج کرده است.این مقام آمریکایی اضافه کرد: «اسرائیل به واشنگتن تصمیمش برای کاهش عملیات در مرحله بعدی در جنگ غزه را اعلام کرده است»
بر اساس گفته این مقام آمریکایی، اسرائیل به آمریکا گفته که حداقل تعداد نیرو را در غزه باقی خواهد گذاشت و حملات هوایی خود را نیز کاهش میدهد.
این مقام آمریکایی اضافه کرد: «اسرائیل نیروهای ویژه خود را برای از بین بردن سران و تواناییهای حماس در غزه مستقر میکند».
وی افزود: «تضمینهای قبلی اسرائیل محقق نشده و امیدواریم که این آغاز عملی کاهش نیروهای اسرائیلی در غزه باشد».
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین