ویدیو / حمله مدیرعامل پرسپولیس به سپاهان: با حقوق بیتالمال میبندند
کد خبر: ۳۷۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس می گوید ۶ بازیکن سپاهان چرا در لیگ بازی کردند؟ چون ارتباط دارند و یک مسئولی با آنها خوب است؟! تعفنی فوتبال را گرفته که برای تمایل بعضیها به ناکجاآباد کشیده شده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
