کره شمالی میگوید در سال جدید میلادی سه ماهواره جاسوسی جدید پرتاب خواهد کرد
کد خبر: ۳۷۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
ماه گذشته پیونگ یانگ یک ماهواره جاسوسی را به فضا فرستاد و ادعا کرد که توانسته از بزرگترین پایگاههای نظامی آمریکا و کره جنوبی عکسبرداری کند.

رسانههای دولتی کره شمالی گفتهاند که این کشور قصد دارد سال آینده میلادی، سه ماهواره جاسوسی دیگر را به عنوان بخشی از تلاشها برای تقویت ارتش خود به فضا پرتاب کند.ماه گذشته پیونگ یانگ یک ماهواره جاسوسی را به فضا فرستاد و ادعا کرد که توانسته از بزرگترین پایگاههای نظامی آمریکا و کره جنوبی عکسبرداری کند.
کیم جونگ اون که در آخرین روز نشست پنج روزه سالانه حزب کارگران کره صحبت میکرد، اهداف کشور برای سال ۲۰۲۴ را تعیین کرد و گفت که رفتار کشورش با کره جنوبی شاهد «تغییر اساسی» خواهد بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین