ضرغامی از بازسازی و مرمت کاخ ناصرالدین شاه در شهرستانک خبر داد
کد خبر: ۳۷۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۷

ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با انتشار فیلمی از بازسازی و مرمت کاخ ناصرالدین شاه در شهرستانک خبر داد.وی نوشت: امروز از فرآیند بازسازی کاخ ناصرالدینشاه در شهرستانک بازدید کردم. شاه قاجار در این ییلاق افسانهای، ۳ ماه با همسران بیشمار خود، فارغ از غوغای جهان، مشغول خوشگذرانی میشد.
این پروژهی بزرگ، ظرفیتی استثنایی در حوزهی گردشگری خواهد بود. کاخ حکمرانان، عاقبت نصیب مردم میشود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین