ویدیو / بازداشت دوباره وزیر سابق خارجه پاکستان دقایقی بعد از آزادی از زندان
کد خبر: ۳۷۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
شاه محمود قریشی نایب رئیس حزب عمرانخان و وزیر سابق امور خارجه پاکستان امروز (چهارشنبه) لحظاتی بعد از آزادی از زندان مجددا توسط نیروهای امنیتی در شهر راولپندی بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
