کیهان: حمله سایبری به جایگاههای سوخت کار اسرائیل نبود / این گروه هکری با برنامه آمریکا اقدام به این کار کرده بود
کد خبر: ۳۷۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

کیهان نوشت: تلاش شده تا حمله سایبری اخیر به سامانه جایگاههای سوخت کشور به رژیم صهیونیستی ربط داده شود.ولی رژیمی که خود آماج حملات سایبری قرار گرفته و ضعفهای شدید امنیتی در زیرساختهای حیاتیاش وجود دارد و از طرفی در جنگ تمام توانش را برای حمله و مقابله با یک گروه نظامی در غزه صرف میکند، در موقعیتی نیست که بتواند دست به چنین کاری بزند. شواهد نشان میدهد، این گروه هکری با برنامه و تحت حمایت آمریکا اقدام به این کار کرده باشد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین