تاجیک، سفیر سابق ایران در واکنش به بیانیه مسکو و اعراب درمورد جزایر سه گانه: سقف روابط امروزه ایران و روسیه بیش از دو جانبه نمیتواند باشد / روسها برای حل مشکلاتشان از جیب ایران هزینه میکنند؛ هر گونه سرمایه گذاری بیش از این سقف روی آب است
کد خبر: ۳۷۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

نصرتالله تاجیک، سفیر سابق ایران در واکنش به بیانیه مسکو و اعراب درمورد جزایر سه گانه نوشت: سقف روابط امروزه ایران و روسیه بیش از دو جانبه نمیتواند باشد!وی در این باره نوشت: سقف روابط امروزه ایران و روسیه بیش از دو جانبه نمیتواند باشد! تا فردا چه شود؟! زیرا روسها برای حل مشکلاتشان از جیب ایران هزینه می کنند! هر گونه سرمایه گذاری به هر نوع بیش از این سقف روی اب است! روسیه همسایه بزرگ وموثر ما است، اما مشکلاتی دارد که از نقاط ضعف ایران سو استفاده می کند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین