همتی: با این همه ادعای شفافیت، چرا بیش از ۲ سال است که انتشار لیست گیرندگان ارز دولتی و نیمایی بهروزرسانی نشده است؟
کد خبر: ۳۷۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
عبدالناصر همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی در توییتی با هشتگ دستاوردسازی نوشت: با کوهی از وعده های بر زمین ماندهٔ دولت سیزدهم، تنها دستاورد مهمشان شده اعلام نیم بند اسامی تسهیلات گیرندگان و بدهکاران بانکی!همتی ادامه داد: شفافیت خیلی خوبه، ولی با این همه ادعای شفافیت، چرا بیش از ۲ساله که انتشار لیست گیرندگان ارز دولتی و نیمایی متوقف و به روز رسانی نشده است؟
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین