|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۰:۳۳

مالزی پهلو گرفتن کشتی‌های اسرائیل در بنادرش را ممنوع کرد

کد خبر: ۳۷۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
انور ابراهیم، نخست‌وزیر مالزی، در بیانیه‌ای اعلام کرد مجوزی که به شرکت «زیم»، بزرگترین شرکت کشتیرانی اسرائیل، اجازه می‌داد از بنادر مالزی استفاده کند، لغو شده و این اقدام در واکنش به زیر پا گذاشتن «اصول اولیه حقوق بشر» در غزه بوده است.

ایسنا: مالزی اعلام کرده که پهلوگیری کشتی‌های باری با پرچم اسرائیل در بنادر خود را ممنوع کرده است.

انور ابراهیم، نخست‌وزیر مالزی، در بیانیه‌ای اعلام کرد مجوزی که به شرکت «زیم»، بزرگترین شرکت کشتیرانی اسرائیل، اجازه می‌داد از بنادر مالزی استفاده کند، لغو شده و این اقدام در واکنش به زیر پا گذاشتن «اصول اولیه حقوق بشر» در غزه بوده است.

تمامی کشتی‌هایی هم که عازم اسرائیل هستند از بارگیری در بنادر مالزی منع شده‌اند.

شرکت زیم و دولت اسرائیل هنوز واکنشی نشان نداده‌اند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین