گروه «گنجشک درنده» مسئولیت هک شدن جایگاه های سوخت را بر عهده گرفت
کد خبر: ۳۷۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

روزنامه جروزالم پست در خبری مدعی شد گروه هکری گنجشک درنده مسئولیت هک شدن جایگاه های سوخت در سراسر ایران را بر عهده گرفته است.بر این اساس، گروه هکری «گنجشک درنده» در حساب خود در شبکه اجتماعی ایکس و کانال تلگرامیاش نوشت: «ما گروه گنجشک درنده بار دیگر سیستم سوخت رسانی ملی جمهوری اسلامی را هدف حمله سایبری قرار دادیم.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین