نعمتی: داور باید درباره پنالتی توضیح بدهد/ از هواداران عذرخواهی میکنم، قطعاً جبران میکنم
کد خبر: ۳۷۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱

تسنیم: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داور دربی باید درباره صحنهای که اعلام پنالتی کرد توضیح بدهد، چون باعث شد هجمهای علیه من ایجاد شود.علی نعمتی پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال گفت: اول از همه میخواهم از هواداران و بچههای تیم بابت اشتباهم عذرخواهی کنم، قطعاً جبران خواهم کرد. من دوست دارم موعود بنیادیفر بیاید و درباره پنالتی که گرفت توضیح بدهد، چون باعث شد این هجمه علیه من ایجاد شود. این چه پنالتی بود که داور گرفت؟! من دو سه بار صحنه را دیدم، داور به خاطر اینکه صحنه پنالتی اول را اعلام نکرد، این را پنالتی گرفت تا بازی با نتیجه مساوی تمام شود.
وی درباره اینکه دربی ۱۰۲ با VAR هم حاشیههای زیادی داشت، تصریح کرد: به هر حال داور در زمان پنالتی استقلال، در دو متری صحنه بود و پنالتی نگرفت و من باز هم میگویم که پنالتی نبود. من از هواداران و بچههای تیم عذرخواهی میکنم و امیدوارم جبران کنم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین